zondag 3 november 2013

De winnaar is...

Geïnspireerd door deze en deze madam gooide ik 2 weken geleden in een impulsieve bui een tombola online. Niet goed wetende wat ik kon verwachten. Ik vond de tas best geslaagd, maar wat zou de rest ervan denken? Voor de zekerheid stuurde ik hem ook maar door naar mijn moeder, dan was ik toch al zeker van 1 sponsor.

60€ had ik gehoopt en uiteindelijk stopte de teller op het mooie bedrag van 64€.
Daarmee kunnen ze in Syrië toch al het één en ander doen.

Bedankt voor jullie bijdragen!
En dan nu de tegenprestatie! We deden al jullie nummertjes in de grote hoed en dan was het de beurt aan een onschuldige kinderhand (voor de zekerheid met een blinddoek om).

Goed roeren ...



Ilke, wat staat er op?

Het zijn 2 enen mama!

De persoon met lotje nummer 11 mag zich aanmelden en krijgt de sjakos zo snel mogelijk bezorgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten