zondag 18 januari 2015

De Elisa jurk

Mijn naaimachine is de laatste weken nog niet veel uit de kast gekomen. Meer uren op het werk zorgen ervoor dat ik 's avonds geen puf meer heb om nog grote projecten op te zetten. Meestal beland ik dus in de zetel voor tv met - in het beste geval - een haakwerkje in de hand. Mijn goed voornemen om dit jaar te leren haken, heb ik nog niet laten varen. Na wat mutsjes ben ik zelfs al gestart met de CAL 2015 of dat het iets wordt, zullen we nog wel zien.

Ik had dus een duwtje in de rug nodig en dat kwam van mijn schoonzusjes. We planden een naaidagje met de bedoeling om nog eens iets voor onszelf te maken en voor mij werd dat de Elisa jurk uit de winter-editie van LMV. Een avondje patronen en stof knippen, een middagje naaien en klaar... ik ben heel tevreden met het resultaat! Deze wil ik zeker nog proberen!




Patroon: Elisa jurk uit La Maison Victor
Stof: Stretchkatoen uit Modecoupon


En nu moet ik toch echt eens aan die trui voor Sam beginnen ... beloofd is beloofd!

4 opmerkingen: