donderdag 25 december 2014

Swapperdeswap

Een tijdje geleden meldde ik me aan bij een swapgroepje op Facebook en schreef ik me in voor de Secret Santa Swap. Je wordt dan aan een geheim swapmaatje gekoppeld waarvoor je een kadootje mag maken en iemand anders maakt dan iets voor jou.
Mijn pakje kwam hier ruim op voorhand aan en moest al die tijd onder de boom blijven liggen, want het mocht pas op 24 of 25 december worden open gemaakt. Je nieuwsgierigheid wordt wel op de proef gesteld bij dat swappen!




Ik kreeg van Marleen deze zakdoekendoos en de overschot van de jeans-stof om iets leuks van te maken. Snottebellen in overvloed hier in huis, dus het komt zeker van pas! Merci Marleen!




Ik moest op mijn beurt swappen voor een andere Marleen. Ik koos voor een toilettas met wat verwendingetjes erin en een kadertje met een geflockte afbeelding van haar hondje.




De toilettas maakte ik met toile cirée volgens de tutorial van Hilde@Home.  De toile cirée vond ik hier in Sint-Niklaas in de Euroshop. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten