zaterdag 15 februari 2014

Happy B-day Lisa!

Hieperdepiep! Eén van de liefste petekindjes wordt vandaag 11 jaar!
Ondertussen is het hier al een beetje de gewoonte om een zelfgemaakt kadootje te geven en voor ons Lisa'tje wil ik wel eens extra uit mijn pijp komen.

Het retrokleedje van Ienemiene is het project van de maand bij Den Draad en ik had opgevangen dat Lisa het toch wel spijtig vond dat dit niet in meisjesmaten bestond. Mmmm, misschien was dat wel op te lossen.
Ik vertrok van het winterkleedje uit het Grote Naaiboek, de hals maakte ik wat dieper, de mouwen wat langer, de taille wat smaller, ik zette er een kraag op ... Er blijft dus niet veel over van het origineel.

Natuurlijk moest er nog een accentje bij met de cameo. Bloemen en vlinders langs de buitenkant en een naam- en maatlabel langs de binnenkant. Like a pro :-)
Ter plaatse nog 2 knopen aangezet en er kon gepast worden. Een spannend moment! Het valt nog een beetje ruim, maar zo kan ze er nog heel lang plezier van hebben.

Een geslaagd projectje! Deze zal zeker nog eens volgen in een groter maatje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten