maandag 31 maart 2014

Ons Erika meets IKEA

Gisteren hebben we onszelf op een avondje IKEA getrakteerd. De kinderen even een uur laten uitrazen in Småland en ondertussen zo snel mogelijk ons karretje vullen. Nu is dat daar over het algemeen geen probleem.

Toen ik de KVARNÅ tafellamp zag moest ik meteen denken aan de lampenhoes van hilde@home. De vierkante GRÖNO-lamp is intussen uit de collectie, maar je kunt ook de JUKTA-lamp gebruiken of zoals ik deze KVARNÅ.
De werkwijze vind je volledig bij hilde@home. Voor de stof nam ik 34 x 22 cm en dat is inclusief 1 cm naadwaarde.


lamp: Kvarna tafellamp uit IKEA
stof: Hoot, Riley Blake van Malieke & Co
groene biais: Veritas

Deze is echt heel snel klaar, toch een kadotip om te onthouden!

Oh ja... de köttbullar (of knuttebullen zoals wij ze noemen) waren weer lekker :-)

2 opmerkingen:

  1. dat doe ik zeker ook eens MOOI GEDAAN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey hey.... ik heb jouw genomineerd voor de Liebster Award!! Check je even mijn blog als je wil meedoen? Zou best leuk zijn want iedereen mag jouw blog beter leren kennen x

    BeantwoordenVerwijderen