vrijdag 21 november 2014

Klaar om af te tellen

Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben nog nooit zo vroeg met Kerstmis bezig geweest als dit jaar.
Misschien zitten al die leuke ideetjes van Pinterest er voor iets tussen of het cameo-groepje op Facebook? Alleszins ik ben gisteren alweer aan het freubelen geweest.

Normaal hebben wij zo'n kant-en-klare adventskalender, maar toen ik deze tegenkwam moest ik dit gewoon proberen. Ik zag al prachtexemplaren in de cameo-groep, maar deze mag er ook zijn al zeg ik het zelf.



Werkbeschrijving YouTube
Papier: Vintage paper uit de Action


En omdat ik dan toch bezig was voor Kerst, heb ik dan maar ineens alle kadootjes die al in de kast lagen ingepakt. Nu alleen nog een boom om ze onder te leggen, maar daarmee wachten we toch echt tot na Sinterklaas!


2 opmerkingen:

  1. ik ken dat gevoel.Die cameo groep is gewoon verslavend!!!! Heel mooi hoor je adventskalender. Hier begint het te kietelen om mijn kerstboom te plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen