woensdag 27 juni 2012

Wikkelrok in tricot

Vandaag was het ideaal weer om met de fiets de stad in te trekken en met die grote nieuwe fietstassen van mij betekent dat natuurlijk shoppen! Een rood lapje katoen, een grijze, een groene met bloemetjes en een blauwe met hartjes en dan ook een zwarte in tricot.


Met die laatste ben ik vanavond aan de slag gegaan voor de wikkelrok in tricot met de uitleg van Mme. Inderdaad een heel gemakkelijk modelletje, alleen had ik hem best een maatje kleiner genomen want tricot rekt natuurlijk mee. Nu heb ik er aan de zijkanten wel een stuk afgeknipt, maar het achterpand is eigenlijk nog te breed, waardoor de naden aan de voorkant vallen en dat is niet zo netjes.


Ik wil deze nu ook nog wel in het klein proberen, want ik heb nog een paar bestellingen in de familie en dit is nog redelijk snel klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten